2013. április 16., kedd

Hűtőmágnesek

Valamikor régen egyszerű, hosszú fehér függöny volt a gyerekszobában. Nagyon szerettem. Aztán, ahogy elkezdtek cseperedni a  lányok, a radiátor (és a függöny) elé került a rajzasztalka. Mondanom sem kell, hogy ez mit jelentett.
Nagyon nehezen szántam rá magam a rövid függöny megvételére, bár a józan eszem tudja, hogy nem praktikus eltakarni a radiátort, meg a gyerekek sem tudnak rá vigyázni stb, stb, stb, mégis idegenkedtem tőle. Ráadásul ott terpeszkedett a hatalmas radiátor, unalmasan és fehéren. Kezdeni kellett vele valamit.


Szinte rögtön a hűtőmágnes ugrott be, és mivel filc anyag mindig van itthon, nekiláttam a tervezgetésnek. A minták megvarrása nem okozott gondot, de a mágnes beszerzése már igen. A sima kerek/szögletes mágnesek nem voltak jók, mert csak ragasztani lehet őket, és a textilfiguráknak nem volt elég tartásuk. Sajnos a lapmágnes (A4-es méretű mágnes, mely vágható, varrható, ragasztható) csak az igazán nagy hobbi boltokban kapható (én ott kaptam), de szerintem megéri beszerezni, ha valaki ilyen gyártására adná a fejét. A ragasztás is működik, de mivel én a hol hideg, hol meleg radiátorra szántam a figurákat, ezért varrógéppel nagyon lassan, vastag tűvel (kézi rásegítéssel) körbevarrtam a mintákat, majd ollóval kivágtam őket a mágnesből.
A lányok szeretik, bírják a strapát, és ami a fő, feldobják az unalmas fehér radiátort.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése