2013. április 14., vasárnap

Virágos ajtódísz

Virágos ajtódísz, avagy mentsük a menthetőt!
A szívecskés hajcsattartó sikerén felbuzdulva, rögvest nekiláttam a következő varrásának. Gondoltam, jön a tavasz, csinálok valami szép virágosat. Kétféle sárga filcből szabtam a virág szirmát, barna pöttyös pamutvászonból készítettem egy jojót, amit egy gombbal rögzítettem a  virágra. Ez idáig rendben is lett volna, csak azt találtam ki, hogy a tartószárra jó lesz a a drótmerevítésű zöld szalag. Hát nem lett jó! 


Talán látszik, hogy mennyire hullámos, és csálé lett az egész. Még a csatok felrakása sem segített a dolgon. Szétszedni olyan macerás lett volna, hogy elment tőle a kedvem, így beraktam az egészet a "jó lesz még valamire" kosaramba, és el is feledkeztem róla.
Húsvét előtt jutott eszembe újra amikor már látszott, hogy a tavaszi ajtódísszel nem fogok elkészülni. És ekkor jött az ötlet.
A hosszú szárra kötöttem egy csomót (a drótnak köszönhetően szép formája lett), így a virágnak lett szára és levele is.


Elégedetten raktam ki a bejárati ajtó két ablaka közé, és így lényegült át a hajcsattartó ajtódísszé:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése