2013. február 16., szombat

Műlovarnő az óvodában

Hanka mint műlovarnő!

Az ovis farsangolás a gyerkőcöknek nagyon klassz élmény, de az élményig vezető út még a kreatívabb szülőknek is rögös. Arra gondoltam, hogy megkönnyítem a jelmez kiválasztását, ezért előkerestem egy csomó régi Praktika újságot. Együtt megnéztük a jelmezeket (én favorizáltam a hordható és könnyen elkészithetőeket, mint pl. királylány, bohóc, tündér stb.), de Hanka szeme megakadt a műlovarnőn és elvesztünk.
Szerencsére használható volt a leírás, de még így is több napi munka várt ránk.

A ló feje volt a legkönnyebb:)
A ló teste egy egyszerű kartondoboz, rajta ovális nyílás a gyerkőc derekának.

A ló sörényét és farkát Hanka  vágta ki krepp-papírból.
A hölgy kalapja sajtosdobozból készült, papír rózsával.

A lovacska lábát volt a legnehezebb elkészíteni. Nagy szerencse, hogy Attila ügyes, és még lelkes is volt:)

A végén sima gumis szoknyát varrtam, az alján tüll fodorral. Kitömtem a hugi kinőtt harisnyáját, ráhuztam a legkisebb puhatalpú cipőt, és készen is volt a MŰLOVARNŐ jelmez!

Látványos, de nem túl praktikus jelmez, viszont Hanka boldog volt, és ez a lényeg:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése