2014. január 6., hétfő

Malomjáték kavicsokból

Szeretem a saját készítésű ajándékokat. A készítésnél jó ötletelni, beszerezni a hozzávalókat, megtervezni a munkát, a kapott holminál pedig érezni a törődést és figyelmet, hogy ezt nekem készítette a másik! Mióta megszülettek a lányaim, még fontosabb lett mindez, hiszen a játékboltok őrületét muszáj valahogy ellensúlyozni:)
Ez a játék a nyári kavicsgyűjtő őrületből született. A lányok kilószám hordták haza a különféle színű, formájú és mintájú kavicsokat, amiket én nem győztem visszacsempészni. Ők mérgelődtek, mert mind olyan szép és különleges volt, nekem meg be kellett látnom, hogy igazuk van:)
De akkor már kezdjünk velük valamit!

Az akrilfestés adta magát, de szerettem volna az egyszerű festett kavicsoknál valami élvezhetőbbet készíteni, így született meg a malom játék ötlete. Hanka méhecske csoportos, Dalma katica mániás, a mintával nem volt gond.
 Matt akrilfestéket használtam, a végén pedig lakkoztam a kavicsokat.
A fehér, kör alakú pamutvászonra fekete szaténszalagból varrtam a malom csíkjait, filc anyagból pedig a találkozási pontok négyzeteit, és az egész kapott egy szintén fehér hátlapot. (Itt kell megjegyeznem, hogy már javában játszottunk vele, mikor férjem megjegyezte, hogy a középső mezők nincsenek összekötve. És tényleg! Varrni már nem tudtam a hátlap miatt, így textilfilccel korrigáltam a hibát, de fotóval ezt sajnos nem tudom bizonyítani:))
A körlapra nyolc fület varrtam, zsinórt húztam bele és máris szállítható állapotú lett a játék.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése