2014. január 29., szerda

Mackó

Nagyon szeretem az egyedi textilfigurákat, legyen az baba, nyuszi vagy mackó. A tucat plüssök hidegen hagynak, nekem a szerethetőséghez hozzátartozik egy kis kajlaság és esetlegesség is. Sok szabásmintát kipróbáltam, megvarrtam, míg eljutottam oda, hogy megcsinálom a saját mackómat!
Persze én nem vagyok képzett játékkészítő, így hiába volt a fejemben élénken a a vágyott figura képe, az első darab még messze volt tökéletestől. (Dalma persze rögtön lenyúlta, és el is nevezte Kajla macinak:))

Ezen a fotón a macivá válás három fontos példánya látható!

 

A fehér macinak még külön készült a feje, ezért nincs jó tartása és állandóan előre-hátra bicsaklik a nyaka, ráadásul türelmetlen voltam, és fordítva varrtam be az egyik karját. Fontos volt, hogy zseb kerüljön a hasára, mert a gyerekek imádják dugdosni a kis kincseiket, de ez a zseb túl pici lett. Az arc kialakításánál nem akartam levehető/lerágható szemeket használni, de meg kellett találnom a jól varrható kedves formát. A kék maci teste már majdnem jó lett, de kifordítás és megtömés után a feje inkább egérre hasonlított mint macira.


Aztán újabb alakítások után elkészült a zöld pöttyös (meg a testvérei) nagy zsebbel, szerintem kedves pofival és szerethető kajlasággal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése