2013. március 22., péntek

Papírguriga virágok az ablakba

Nálunk a konyhaablak mindenféle textil nélkül árválkodik. Volt egy tétova kisérletem a vitrázsfüggönyre, de abból a próbálkozásból csak a rúd maradt meg:) Erre aggatjuk az éppen aktuális díszeinket.
Most, hogy közeleg??? a tavasz, és már az ablakpucoláson is túl vagyunk elgondolkodtam a tavaszi dekoráláson.  Tervezgetésemet csak az ítéletidő (ki sem lehetett mozdulni) és nagyobbik gyermekem betegsége húzta át. Végiggondoltam,  mi van otthon, mit lehet egy beteg öt és egy eleven kétévessel csinálni, és persze a szépen gyűjtögetett WC papírgurigák nyertek.
A gurigák festéséhez hobbyfestéket és temperát használtunk.


Amikor elkészültek, kilapítottam és egy nagy ollóval felszeleteltem a gurigákat, majd kifestettem a belsejüket is.


A virágok közepéhez én hobbyboltban kapható kész pomponokat használtam (ez volt itthon), de lehet gombot, kávészemet, papírgalacsint, vagy kockatésztát is.


Lehet, hogy a különböző hobbyragasztók is használhatóak, de én a jó öreg ragasztópisztolyommal dolgoztam.
Öt szirmot ragsztottam össze, középre pedig egy pompont tettem. A virágok felfüggesztéséhez zöld raffiát használtam.


Ha rajtam múlik egyszímű virágokat gyártok, de a lányok ragaszkodtak ezekhez a szinekhez.


Azért a végeredménnyel elégedett vagyok:)


1 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper ötlet és nagyon jól néznek ki! Köszi szépen, hogy megosztottad velünk!

    VálaszTörlés