2013. március 21., csütörtök

Lányaim házikója

Ez egy régebbi munkám volt, de tegnap előkerült...
Lányaim imádnak kuckózni. Erre szerintük a pléddel letakart fotel, az ebédlőasztal, és a galéria lépcsője a legmegfelelőbb terep. Az, hogy a saját szobájukban is játszhatnának eszükbe sem jutott, pedig a félmagas ágy adta magát. Szerintem.


Gondoltam, kihasználom a hely adta lehetőséget, és kedvet csinálok a játékhoz.
A házikó alapja vékony molinó, hogy levegőt is kapjanak:). Az ajtó, az ablak és a tető pamutvászonból, a tulipánok filcből készültek.


A rögzítésre több ötletem is volt, de az egyszerűsége miatt a nagy ruhaszárító csipesz mellett döntöttem.


A roló felkötését pamutszalaggal oldottam meg.


Néha bolt, néha istálló:)
A kuckóban a farsangi jelmez paripája pihen a játék babakocsi társaságában...



Nagy kedvenc lett, sokat játszottak vele, de az asztalos tegnap hozta meg az új ágyakat, így készülök a letakart fotelre..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése