2014. február 18., kedd

Királylányok

Ha február, akkor farsang. Ha farsang, akkor jelmez. Ha kreatív egy szülőpár, akkor jelmezkészítés.

Nálunk mind a három fent említett pont stimmel, plusz két leánygyermekkel büszkélkedhetünk, ezért néhány éve növekvő izgalommal várom az ovis/bölcsis mulatságot.

Ilyenkor elővesszük a gondosan összegyűjtött újságokat, témába vágó könyveket, és elkezdünk ötletelni.
Próbáljuk a gyermeki fantáziát az egyedi, ötletes, de még megvalósítható és viselhető maskarák felé terelni, de egyelőre a lányok állnak nyerésre.
Mert persze Ők mik szeretnének lenni? Hát persze. Királylányok. Tündérek. Hercegkisasszonyok.

Az idei Praktika magazinban meglátták a jelmezt, és az anyai kreativitás a kész mű megvarrására korlátozódott.


A felsőhöz egy régi pamutpólót használtam, melynek az elejére felvarrtam a fehér betétrészt, a szaténszalagot, és az arany színű farkasfogat. A nyakkivágás elejére csipkét öltögettem.
A szoknya tüllből készült, mert nem kell szegni, elég volt a szoknyahossznyi téglalapot összevarrni és gumit húzni a  derekába.
Eddig csak én dolgoztam, de jött a jelmez legizgalmasabb része: a legyező és a tükör. A lányok legalább fél órán keresztül válogatták a "drágaköveket", szépen megtervezték a díszítést, én pedig ragasztópisztollyal véglegesítettem a művet.

 A fejfedő aranyszínű kartonból készült ragasztott csipkedísszel, és fátyollal a tetején.

A végeredmény pedig ez lett:



Felirat hozzáadása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése